RESFEBER

Okej så imorgon åker vi. VILKET ÄR HELT SJUKT JAG FÖRSTÅR DET INTE ENS?! Har megafrossa och ont i magen av nerver. Alltså, jag vet ju på något sätt att det mesta löser sig, att det gör inget om man skulle glömma något, men jag sitter ändå och läser tiotusen packlistor (en föreslog att man skulle ta med sig en uppblåsbar jordglob vilket jag tycker är hysteriskt kul, alltså, vad ska man med den till, den funkar ju inte som karta direkt?) och nojar för flygplatsen imorgon. Har trots höjdrädsla inga problem med att flyga alls, det är cool, men är livrädd för allt innan det. Checka in?? Säkerhetskontroll?? Boarding?? HJÄÄÄÄLP. Varken Elsa eller jag har någonsin mellanlandat förut heller så det är ännu ett orosmoment.
 
Men fatta!!! Vid den här tiden imorgon är jag i Bangkok, det är typ 30+, jag kommer bli så solbränd och solblekt med saltvattensvågor i håret, det kommer vara fantastiskt. Vårt första boende har en så kallad "beer garden" vilket jag tycker låter alldeles underbart.
 
Vet inte exakt hur mycket jag kommer uppdatera, alltså, min plan är ju att göra den men som tidigare visats här är jag inte så duktig på uppdatering. Men ska försöka!! Räkna med många bilder på mig utan ordentliga ögonbryn och paradisstränder.
 
Och nu skriver jag bara här för att slippa fortsätta packa och städa. Ugh. Behöver guidning i livet.


Kommentarer
Sarah

Herreguuuuuuuud. Trevlig resa ha det så braaaaa!!!

2014-04-01 @ 01:54:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kicken.blo.gg

En dag vaknade jag och tänkte fan vad kul med en riktig tvättäkta blogg. Tyvärr var det inte 2006 utan 2013 men det är en rätt fin symbol för min person. Sällan först på bollen liksom. ____________________________ Det här är min Catcher in the Rye, min Perks of Being a Wallflower, min Sisterhood of the Traveling Pants, min the Virgin Suicides, min On the Road. Det här är min coming of age-historia. Fast kanske lite mindre storartad och lite mer om de små triumferna.

RSS 2.0