min nya bästis

IDAG hände det något riktigt konstigt knäppt kul. Jag och min resepartner to be Elsa åkte till Skärholmen för att spana in lite ryggsäckar. Ganska basic med en backpack om man ska backpacka. Det hela slutade med att vi köpte varsin! Exakt likadana också som true lågstadiebästisar. Men det var faktiskt den enda som satt riktigt bra.
 
Vi tyckte det kändes lite crazy att köpa första bästa men sen frågade vi om öppet köp och sådär och då hade de visst ett helt års öppet köp med lappar kvar och kvitto med och sådär. Så what to heck tänkte vi. Så fort vi gick ifrån kassan väste Elsa "vi kan åka med dem och sedan lämna tillbaka dem!!". Alltså vi är så himla snåla båda två, skulle typ inte ens förvåna mig om vi fick skörbjugg för att vi snålade med ordentlig mat som min mamma fick när hon var ungdom.
 
Så här är min nya kompis!! Klarröd och supervacker, en härlig liten 40 liters. Vi är fett inne på att packa extremt lätt, hur fan det nu ska gå till när jag är så jävla dålig på att packa. Får typ börja nu. Här i ska alltså exakt hela mitt liv vara i 6 veckor. Köpte även en liten midjeväska. Trodde faktiskt att den dagen jag köpte en midjeväska skulle det vara en cool rolig hipstermidjeväska men nu blev det den här som verkligen skriker 40+. Bara jag får ha mina moneys ifred okej det är det viktigaste.
 


Kommentarer
Nora

Skojaru 40 liter!!!!!!! Jag har 75 hehe heh he

Svar: Hehehe jag veeeet!! Men vi har läst så mkt om hur skönt det ska vara och så... Ska ju inte vara borta lika länge som du heller!
Klara Thorstensson

2014-03-10 @ 07:37:03
URL: http://warsaw.blo.gg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kicken.blo.gg

En dag vaknade jag och tänkte fan vad kul med en riktig tvättäkta blogg. Tyvärr var det inte 2006 utan 2013 men det är en rätt fin symbol för min person. Sällan först på bollen liksom. ____________________________ Det här är min Catcher in the Rye, min Perks of Being a Wallflower, min Sisterhood of the Traveling Pants, min the Virgin Suicides, min On the Road. Det här är min coming of age-historia. Fast kanske lite mindre storartad och lite mer om de små triumferna.

RSS 2.0