gott nytt år eller något whatever

Är skitsur över att 2013 är över faktiskt. Blev 20 fast jag helst inte ville och nu det här nya jävla året som jag definitivt röstade nej till så man kan säga att jag har lärt mig den hårda vägen att man tydligen inte kan göra något åt tidens diktatur. 

Kan sammanfatta mitt nyår såhär: först hade jag panne, sen hade jag kul. Fick vara med så många personer jag verkligen gillar!! Och sen åkte jag hem och fick skeda. Jag, Viggo och Ludvig hade faktiskt en diskussion om skedning igår. Vi kom väl fram till att det mest är en storleksfråga angående vem som ska vara lilla och vem som ska vara stora. Nuförtiden är fördelningen mellan mig och Malte ganska jämställd faktiskt. Jag känner mig fortfarande som en skalbagge på hans rygg men om det är så han vill ha det... Vad gör man inte för kärlekens skull. Det här var förresten tredje nyåret sen vi blev ihop och jag har fortfarande aldrig fått en nyårskyss, alltså sådär tolvslagshångel. Igår på tolvslaget stod jag och Jens och blängde på varandra bland alla kärlekspar men det funkade rätt bra. 

Älskar de här bilderna som Clara och Jocke tog igår. Varje gång jag tycker att det känns jobbigt och läskigt att flytta till Lund ska jag titta på dessa och tänka på hur kul det ska bli att hänga med dessa hela tiden!!





Kommentarer
Sarah

Wäääääh Lund. Vill så gärna också ibland. Himla fina bilder!!! Kram gott nytt år

2014-01-06 @ 17:26:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kicken.blo.gg

En dag vaknade jag och tänkte fan vad kul med en riktig tvättäkta blogg. Tyvärr var det inte 2006 utan 2013 men det är en rätt fin symbol för min person. Sällan först på bollen liksom. ____________________________ Det här är min Catcher in the Rye, min Perks of Being a Wallflower, min Sisterhood of the Traveling Pants, min the Virgin Suicides, min On the Road. Det här är min coming of age-historia. Fast kanske lite mindre storartad och lite mer om de små triumferna.

RSS 2.0