smått och gött

Nu är jag helt ensam för första gången sedan typ... i torsdags? Vill inte sova själv. Saknar mitt kollektiv. Hade finbesök från Dalarna i helgen i form av dessa två:
 
 
Simon, till höger, träffade vi på Emmaboda och sen när han kom ner till Popaganda hade han med sig Martin, till vänster. Helt strålande personer, saknar dem redan. De kom hit för att leta bostad så om någon råkar sitta på en tvåa i Stockholm eller en etta i en förort eller en kartong någonstans så skulle det hjälpa mitt hjärta och själ om de kunde stanna här nästa gång. Ibland undrar jag om jag bara har jävligt lätt för att ta till mig nya personer och idealisera dem, kanske typ en vana från allt fangirlande jag ägnat mig åt genom åren, men i det här fallet tror jag verkligen inte att det är så. De två och Olivia och Josefin och världens finaste Ludvig guuuuuuud ta dem aldrig ifrån mig igen. Okej är kanske lite sentimental. Men å andra sidan såg jag Känn ingen sorg idag igen så det är en fullt rimlig anledning. Jag och mamma bölade ikapp. Är typ kär i Johnny? Dysfunktionella pojkmän är verkligen min typ.
 
 
Idag kom Arcade Fires nya låt Reflektor med en ashäftig interaktiv video. Kan varmt rekommendera. Hade roligare när jag kollade än vad som syns på min screenshot.
 
 
Fyfan vilket dåligt inlägg. Skäms på mig. Det här får en inga eventinbjudningar och spontana gåvor för. Ville bara låta bli att sova lite till. Bättre lycka nästa gång ditt jävla offer.
 


Kommentarer
Sarah

Kram!

Svar: hahah så bra kommentar <3
Klara Thorstensson

2013-09-10 @ 14:50:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kicken.blo.gg

En dag vaknade jag och tänkte fan vad kul med en riktig tvättäkta blogg. Tyvärr var det inte 2006 utan 2013 men det är en rätt fin symbol för min person. Sällan först på bollen liksom. ____________________________ Det här är min Catcher in the Rye, min Perks of Being a Wallflower, min Sisterhood of the Traveling Pants, min the Virgin Suicides, min On the Road. Det här är min coming of age-historia. Fast kanske lite mindre storartad och lite mer om de små triumferna.

RSS 2.0