nämen vafan

Sorry för radiotystnaden. Eller alltså nej jag vill inte vara en sån bloggare vars blogg till hälften består av inlägg som bara är "förlåt för dålig uppdatering!! Lovar att bättra mig nu ska jag gå ut med hunden hejdå" för ärligt talat tror jag inte att det är så många som bryr sig. Så inte sorry. Det kändes bara läskigt efter att jag hade skrivit ett ""seriöst"" inlägg som om jag helt plötsligt tyckte att jag var någon Viktig Person Med Saker Att Säga vilket jag inte är och femdubblade besökarna en dag. Nuförtiden glider jag mest runt här hemma (hos mina föräldrar) och njuter av det breda sortimentet av frukostalternativ och att slippa handdiska. De tycker nog att det är rätt kul att jag är här nu, de står och tittar på när jag gör mig i ordning på morgonen och ser ut ungefär exakt såhär: :') Supergulligt förutom att jag alltid är asstressad och ba VAAAAAD.
 
Enda anledningen till att jag fick för mig att blogga en söndagkväll kl 23 är för att alternativet är att plugga. Jag har min första inlämning på onsdag och börjar bli sådär nervös och prestationsstressad. Trots att betyget jag får i den här kursen inte spelar någon roll för något alls och jag bara läser den på kul!!!! Ibland blir jag bara så trött på min hjärna att jag vill adoptera bort den och placera en stor tuss bomull innanför skallbenet istället. Jag har insett att jag är en prokrastinerare av typen "måste bara fixa det här först" vilket innebär att jag jättegärna städar men bara om jag egentligen måste plugga. Helt plötsligt fattar jag varför mitt rum har varit konstant asäckligt sedan jag tog studenten. 


Kommentarer
Sarah

Klaraaaaa!! Heja på med uppsatsskrivningen!

2013-09-23 @ 11:09:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kicken.blo.gg

En dag vaknade jag och tänkte fan vad kul med en riktig tvättäkta blogg. Tyvärr var det inte 2006 utan 2013 men det är en rätt fin symbol för min person. Sällan först på bollen liksom. ____________________________ Det här är min Catcher in the Rye, min Perks of Being a Wallflower, min Sisterhood of the Traveling Pants, min the Virgin Suicides, min On the Road. Det här är min coming of age-historia. Fast kanske lite mindre storartad och lite mer om de små triumferna.

RSS 2.0