nailed it

Skickade officiellt in min första uppgift på högskolenivå nyss. Den var varken så svår eller så stor men har ändå orsakat rätt mycket panne. Mest för att jag överskattade min förmåga och trodde att jag skulle orka plugga mer än vad jag gjorde. Det var fan jobbigt att arbeta 8 timmar för att åka hem och skriva inlämning??? No shit asså. Har somnat framför datorn alldeles för sent på nätterna och praktiskt tagit varit en zombie på fyra timmars sömn. MEN NU har jag skickat in den så no more! Lovar att lära mig min läxa till nästa gång och prioritera bättre och börja i god tid blablabla. När jag hade laddat upp filen var jag tvungen att kryssa i en ruta där jag lovade och svor att det var mitt arbete och ingen annans. Är jätterädd för att ha råkat plagiera av misstag och att de ska ha lagt en förbannelse över den lilla rutan så att jag kommer bli förföljd av en läskig lärare som psykar mig resten av livet eller typ förlora min förmåga att förstå uppgiftsformuleringar. Försöker verkligen att inte oroa mig över min prestation för den här kursen spelar ju verkligen ingen. roll. men det är svårt för någon som har levt på betyg sedan i 8:an.
 
 
Har ätit så sjukt mycket sötsaker de senaste dagarna. Jag visste ju att vi alltid har sötsaker hemma (hos mina föräldrar) men jag hade verkligen glömt hur mycket. För mig funkar det inte att plugga utan att äta, det går liksom inte alls att fokusera utan konstant påfyllning av socker och kolhydrater. Man kan ju knappt öppna ett skåp utan att glass och choklad och chips och små små marshmallows hoppar på en i det där huset. Så ja är typ konstant sockerskakig nuförtiden.
 
Nu ska jag chillaxa resten av dagen och typ vika lite pappersfåglar. Ikväll ska jag och Malte träffa vår blivande hyresvärd (hans pappa lol) och prata om viktiga praktiska saker blablabla tråååååkigt och kolla till läggy så det blir säkert bara kul och inte alls skitläskigt.
 


Kommentarer
Sarah

Gud vad bra du äääär!!! Ska fira dig imorgon genom att äta chips i din ära!!!

2013-09-26 @ 21:12:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kicken.blo.gg

En dag vaknade jag och tänkte fan vad kul med en riktig tvättäkta blogg. Tyvärr var det inte 2006 utan 2013 men det är en rätt fin symbol för min person. Sällan först på bollen liksom. ____________________________ Det här är min Catcher in the Rye, min Perks of Being a Wallflower, min Sisterhood of the Traveling Pants, min the Virgin Suicides, min On the Road. Det här är min coming of age-historia. Fast kanske lite mindre storartad och lite mer om de små triumferna.

RSS 2.0