hur samboskapet går?

Jag: Malte, kan du snälla ställa in dina saker i diskmaskinen efter dig?
Malte: Äeeeeeh sorry trodde den var ren *ställer duktigt in frukostdisken, tar sedan fram skål och sked för dagens tredje glassportion som han äter på cirka trettio sekunder, ställer skålen och skeden på diskbänken, går och spelar fifa*
Jag:.......
Malte: *fifa*
Jag: ...... varför kan du inte bara ställa in disken direkt?!
Malte: Ööööööööh tänkte inte på det, förlåt. *spelar klart matchen, går och ställer ner skål+sked i diskmaskinen, passar på att dricka ett glas vatten, ställer det på diskbänken*
Jag: ÄR DU SERIÖS
 
He's not a boy not yet a man, jag vet inte ens. Extraknäcker väl som tonårsmamma.


Kommentarer
Nora

precis som min 16-åriga syster <3<3

2013-10-12 @ 19:16:22
URL: http://warsaw.blo.gg
Sarah

Och min 17åriga bror <3 och den 14åriga också <3

2013-10-13 @ 01:22:42
Louise

Och min 21-åriga Henrik <3

2013-10-13 @ 13:52:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kicken.blo.gg

En dag vaknade jag och tänkte fan vad kul med en riktig tvättäkta blogg. Tyvärr var det inte 2006 utan 2013 men det är en rätt fin symbol för min person. Sällan först på bollen liksom. ____________________________ Det här är min Catcher in the Rye, min Perks of Being a Wallflower, min Sisterhood of the Traveling Pants, min the Virgin Suicides, min On the Road. Det här är min coming of age-historia. Fast kanske lite mindre storartad och lite mer om de små triumferna.

RSS 2.0