det här skulle varit något helt annat men nu är det mest Tyler the Creator

Ärligt talat, dagarna bara går och jag är så himla upptagen hela tiden men jag förstår verkligen inte med vad?? Det är redan fredag och jag förstår inte alls hur det gick till.
 
........... Okej, insåg precis. Istället för att skriva ett vettigt blogginlägg som jag faktiskt tänkte har jag letat upp mina favoritbilder på Tyler the Creator från hans instagram. Det är helt enkelt väldigt välutvecklad prokrastination jag håller på med. Hjälp, jag prokrastinerar bort livet?? Det är som i Click när Adam Sandler får den där fjärrkontrollen och börjar spola förbi saker i livet och sen kan han inte sluta och så blir allt skitsorgligt. Fast istället kan jag inte sluta skjuta upp saker. I bloggy blir det såhär, gissa hur det blir med plugget och läggan(ledtråd: ungefär samma).
 
Så varsågod. Mina favoriter från my babys insta:
 
svimmade första gången jag såg denna
aj min livmoder
det här är i fucking SVERIGE döda mig
 


Kommentarer
viggo

haha klara titta här: http://distilleryimage2.s3.amazonaws.com/3e4a29bc31f311e3a34522000ae80008_8.jpg det är när han besöker sin managers dotters förskola det är så sött.

Svar: hjääääääääälp mitt hjärta!!
Klara Thorstensson

2013-10-11 @ 22:29:58
Sarah

Alltså hans kärlek till Harry är fantastisk?? <3<3

2013-10-13 @ 01:21:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kicken.blo.gg

En dag vaknade jag och tänkte fan vad kul med en riktig tvättäkta blogg. Tyvärr var det inte 2006 utan 2013 men det är en rätt fin symbol för min person. Sällan först på bollen liksom. ____________________________ Det här är min Catcher in the Rye, min Perks of Being a Wallflower, min Sisterhood of the Traveling Pants, min the Virgin Suicides, min On the Road. Det här är min coming of age-historia. Fast kanske lite mindre storartad och lite mer om de små triumferna.

RSS 2.0