mina syskon

Det är konstigt med syskon när man flyttar hemifrån. De har alltid varit där och förpestat ens tillvaro och ätit upp saker man tänkt äta själv och retats exakt när man som minst behöver det och varit ens främsta allierade men också värsta fiender och helt plötsligt bor man inte på samma ställe längre. Man tar ju liksom inte med sig dem. Alltså, det finns ingen jag sagt så elaka saker till eller gjort så vidriga saker mot som mina syskon. Jag har aldrig varit hemsk mot våra föräldrar men mot dem, herregud. Samtidigt finns det ju inga jag är så rädd om. Jag vill bara att de ska få må bra!!!!
 
Den här bildserien tog pappa på oss när vi var i London i somras och jag gillar den så mycket att jag tänkte visa den för er.
 
Jag och Axel: störiga, Linn: trött på oss.
 
Allså, jag är verkligen alltid så övertaggad när det ska fotas?? Tror jag överkompenserar för att Linn alltid ba "ugh neeeej inga bilder -.-". Vi har massor av turistbilder när mamma vill ta en "naturlig bild" genom att ställa upp oss framför någonting och jag håller fast min syster i någon sorts halvt strypgrepp och ba KOM IGEN :D
 
Jag: fortfarande störig men nu verkar även Axel ha tröttnat på att posera. Inte jag dock. Aldrig jag.
 
Okej till slut jag.
 
Engagerade i konversation om hur löjligt det ser ut när folk fotar med sin iPad (som mamma råkade göra exakt just då)
 
Fortsatt hån (förlåt mamma).


Kommentarer
Maya

Mm men vadå bra gener......... Fakk va snygg syskonskara

2013-11-21 @ 17:25:55
URL: http://Maya.blo.gg
Viggo

såååååååååååå fina herregud

2013-11-21 @ 21:55:44
Sarah

Älskar dethär!!!! Precis så känner jag och nästan precis sådär är jag och mina syskon också!!!

2013-11-25 @ 18:42:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kicken.blo.gg

En dag vaknade jag och tänkte fan vad kul med en riktig tvättäkta blogg. Tyvärr var det inte 2006 utan 2013 men det är en rätt fin symbol för min person. Sällan först på bollen liksom. ____________________________ Det här är min Catcher in the Rye, min Perks of Being a Wallflower, min Sisterhood of the Traveling Pants, min the Virgin Suicides, min On the Road. Det här är min coming of age-historia. Fast kanske lite mindre storartad och lite mer om de små triumferna.

RSS 2.0