perks of having självfall

 
 

The perks of having självfall är att en kan vakna en morgon med en lugg som ba "nej, vet du, jag känner inte för det här idag. Fuck normen" och göra sin helt egna grej. Då våldför man sig på den med diverse redskap och hårprodukter tills den rätar in sig i ledet igen. Min stil som stylist är ganska lik en tyrannisk diktator. Deras politiska ledarstil alltså, har faktiskt ingen aning om hur tyranniska diktatorer brukar styla sig.
 
 
Fast man kan ju se här på Stalin t.ex. att skönheten inte blev lidande bara för att han hade folkmord att genomföra. Spana in det där magnifika ansiktshåret. Han ser faktiskt ut att tillämpa ungefär samma metod som mig, inte ett hårstrå som vågar sätta sig upp mot honom.
 

Har svårt att prata om Stalin utan att ta upp ATT HAN VAR EN TOTAL JÄVLA PANGBABE SOM UNG?! Sorry men tappar kontrollen. Damn boy. Man skulle ju haffa. Varför är de snyggaste alltid de mest psykopatiska?
 
Ville bara passa på att tacka min läsare Sarah <3 Det är såna som du som får mig att kämpa vidare med det här när saker känns tunga!! Visserligen är det kanske inte så konstigt att besöksrekord uteblir när exakt sex personer vet länken till den här bloggen än så länge men men.


Kommentarer
Sarah

Jag gillar din stil!!! Mkt fab.
Men Klara<3<3 detta är ju min nya favvoblogg älskar uppdateringar om ditt liv <3

2013-07-18 @ 12:20:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kicken.blo.gg

En dag vaknade jag och tänkte fan vad kul med en riktig tvättäkta blogg. Tyvärr var det inte 2006 utan 2013 men det är en rätt fin symbol för min person. Sällan först på bollen liksom. ____________________________ Det här är min Catcher in the Rye, min Perks of Being a Wallflower, min Sisterhood of the Traveling Pants, min the Virgin Suicides, min On the Road. Det här är min coming of age-historia. Fast kanske lite mindre storartad och lite mer om de små triumferna.

RSS 2.0