mitt ansikte feat. min första outfitbild

Det är verkligen dött på min arbetsplats just nu. Korridoren är helt öde och telefonen är tyst som döden. Hela byggbranschen har siesta i typ en månad. Vilket skulle kunna vara rätt tråkigt, men inga av mina chefiga personer är här så jag känner mig sjukt fri!! Ingen här kan döma mig!! Mest försöker jag jobba igenom alla fakturor så fort jag bara kan så att jag kan läsa Game of Thrones sen. Älskar tv-serien så tänkte att jag måste ge böckerna en chans också. Egentligen är det ju typ en dödssynd att se filmen innan man läser boken men bättre sent än aldrig. Det är så BRA!! Egentligen är jag ingen megafantasyfantast förutom typ Harry Potter och Sagan om Ringen och brukar speciellt ha svårt för den här sortens medieval shit men detta sväljer jag med hull och hår. Mmmm intrigerna och det politiska spelet! Bättre än Jerry Springer.
Och jaaaa jag skulle väl kunna göra lite andra jobbrelaterade saker istället som jag inte ens tänker försöka förklara för er för det är totalt ointressant men liksom. ORKA. *rebell*
Jahopp okej här är mitt huvud. Älskar den här scarfen. Den måste ha någon sorts magisk kraft för varje gång jag är ute med den raggar folk på mig. Och det hör minsann inte till vanligheterna. Men poängen med den här bilden är att jag blir så djävulskt sugen på att skaffa en riktigt pojkkort frisyr?? Så himla snyggt ändå? Jag håller egentligen på att spara ut håret men det GÅR SÅ LÅNGTSAMT. Nice krokig lugg också, fick flipp på att jag kände den i ögonbrynen så gick loss med en sax igår 23:30. Alltid en bra idé.
 
DAGENS OUTFIT!! Herregud. Det bästa på mitt jobb är den här spegeln, det är den enda bra helkroppsspegeln i mitt liv. Typ såhär ser jag ut ofta. Helsvart och kort och högmidjat. En så kallad "vardagsuniform".
 
Alltså, jag har ett par roliga inlägg planerade. Jag lovar. Problemet är bara att när jag väl är hemma och rent teoretiskt faktiskt skulle kunna ta tag i det så är jag mycket mer inspirerad att göra andra saker, t.ex. ligga i fosterställning i sängen och tycka synd om mig själv eller äta något kilo sötsaker och tycka synd om mig själv. Tränar till VM i self pity.


Kommentarer
Sarah

Du är så snygg!! Och jag tror jag borde ge game of thrones en chans till, det känns som det är dags nu....
Vi kan typ starta ett lag i self pity? Har idag hetsätit upp en skål med chips och lite senare en skål med ostbågar (som jag egentligen inte tycker om)....

2013-07-14 @ 00:12:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kicken.blo.gg

En dag vaknade jag och tänkte fan vad kul med en riktig tvättäkta blogg. Tyvärr var det inte 2006 utan 2013 men det är en rätt fin symbol för min person. Sällan först på bollen liksom. ____________________________ Det här är min Catcher in the Rye, min Perks of Being a Wallflower, min Sisterhood of the Traveling Pants, min the Virgin Suicides, min On the Road. Det här är min coming of age-historia. Fast kanske lite mindre storartad och lite mer om de små triumferna.

RSS 2.0