hur jag mår

Helt ärligt så tror jag aldrig att jag har mått så bra som jag gör just nu. Alltså, typ den senaste veckan. Allting bara flyter på för mig. Jag äter kosttillskott för vegetarianer och så d-vitamin, tror att det hjälper. Seriöst, om ni blir vinternere så är d-vitamin definitivt värt ett försök. Det kanske inte känns som att ett litet töntigt vitaminpiller kan fylla the darkness in your soul men jag var väldigt, väldigt deppig på hösten under typ hela mina tonår (det brukade slå till typ vid höstlovet så tillbringade alltid den veckan med att isolera mig och ta långa promenader och gråta för att jag trodde att ingen gillade mig) tills min vän Linda såg mönstret och påpekade att det kanske kunde vara en sorts säsongsbunden depression och då testade jag d-vitamin och vips så mådde jag precis som under resten av året. Men mest tror jag det är på grund av sömn. ÅÅÅÅÅHHH sömnen. Tänk att jag undvek dig så under hela gymnasiet. Tänk att jag aldrig insett hur bra du får mig att må. Serri, det är sån extrem stor skillnad mellan att sova 5 h och mellan att sova 8 h och det här är helt färska nyheter för mig.  
 
Sedan har jag ett superbra förhållande och världens bästa vänner och ett jobb jag trivs på och framtidsplaner som såklart är läskiga men ändå sjukt spännande och en toppenfin familj och en helt okej självkänsla för typ första gången sedan innan puberteten.
 
Och jag vill inte twittra om det för då skulle jag få cirka trettio avföljare och instagram är bara till för att vara snygg på och vem fan skriver personliga saker på facebook nuförtiden (ingen jag vill umgås med i alla fall) men jag tänkte att jag kunde säga det här i alla fall. För jag gillar er.
 
 
 
 
(läskig rubrik va)


Kommentarer
Sarah

Sååååå glad för din skull kram kram kram tycker om dig <3

Svar: Åh Sarah tycker om dig med <3<3
Klara Thorstensson

2013-12-16 @ 16:56:07
Låjs

Alltså jag blir helt pirrig av det här <3 åh vad fint att allt är så bra. Heja dig och ditt liv!!!

2013-12-16 @ 20:44:28
Nora

!!!!!! <3

2013-12-17 @ 00:28:10
URL: http://warsaw.blo.gg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kicken.blo.gg

En dag vaknade jag och tänkte fan vad kul med en riktig tvättäkta blogg. Tyvärr var det inte 2006 utan 2013 men det är en rätt fin symbol för min person. Sällan först på bollen liksom. ____________________________ Det här är min Catcher in the Rye, min Perks of Being a Wallflower, min Sisterhood of the Traveling Pants, min the Virgin Suicides, min On the Road. Det här är min coming of age-historia. Fast kanske lite mindre storartad och lite mer om de små triumferna.

RSS 2.0