åldras i realtid

Alltså, om man ska vara petig så ser man ju alltid folk åldras i realtid?? Bara väldigt, väldigt långsamt. 
 
Men nu sker det något jävligt drastiskt för mig. Det är snart min födelsedag. Om ca tre minuter. Klockan är 23:57 den 4e december och det här är mina absolut sista sekunder som tonåring i det här jävla livet. Det är så sorgligt att man skulle kunna kräkas. Jag älskar att vara tonåring och jag tror att jag har varit rätt så bra på det och jag hoppas att det är okej att inte orka bli en Riktig Vuxen än ändå. 
 
23:59. Dricker mitt livs sista langade vin, äter en lussebulle, sätter på tonårens sista låt. Mannen i den vita hatten förstås. (Tårögd nu) (Jag är så löjlig) (Det är provocerande)
 
 
00:00
 
20 år på denna jord. Grattis till mig. Seriöst!! Grattis!! Skitkul!! Tur att man får gå till Systemet nu i alla fall så att man kan dricka sig till döds utan att behöva ringa vodkabilen. Snälla säg att det finns något att leva för fast man är gammal.
 
Näääää någon måste skämta med mig nu kom Fanfanfan på shuffle. Måste definitivt gå och lägga mig nu innan det blir ännu sorgligare här.


Kommentarer
Sarah

Alltså Klaaaraaaaaa :( jag blir ju helt tårögd :'( :'( men 20 är verkligen inte alls så hemskt! Jag tror på riktigt att det kommer klä dig att vara 20. Och sen är det ju 21 och då är man nästan 22 och HAPPY FREE CONFUSED AND LONELY AT THE SAME TIME (den låten är helt serri anledningen till att jag är exalterad över 21-årigheten.... ett år kvar!!!)

2013-12-05 @ 22:51:28
Sarah

Och herregud grattis på födelsedagen igen!!! Kram du är en av världens bästa <3<3<3

2013-12-05 @ 22:52:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kicken.blo.gg

En dag vaknade jag och tänkte fan vad kul med en riktig tvättäkta blogg. Tyvärr var det inte 2006 utan 2013 men det är en rätt fin symbol för min person. Sällan först på bollen liksom. ____________________________ Det här är min Catcher in the Rye, min Perks of Being a Wallflower, min Sisterhood of the Traveling Pants, min the Virgin Suicides, min On the Road. Det här är min coming of age-historia. Fast kanske lite mindre storartad och lite mer om de små triumferna.

RSS 2.0