idag igår imorgon

Det här inlägget kommer till er i tre delar:
 
Alltså. Det är så himla skönt att åka tillbaka till ruttna lilla Trångsund och veta att man inte bor där längre. Jag ska aldrig bo där igen!! (förutom slutet på september och typ i vår men ja ja detaljer) Men jag saknar min familj. Även om jag tillbringat en stor del av mina tonår i mitt lilla rum så var de alltid precis där utanför och nu är de inte det utan jag är HELT ENSAM. Mest av allt saknar jag vår katt, Weasley. Jag var hemma (hos mina föräldrar) idag för att 1. klippa min lugg 2. hämta sängkläder 3. övningsköra så jag passade på att gosa med honom. Bara borrade in ansiktet i hans päls sådär som karaktärer i böcker gör på sina djur (gärna hästar) och hen luktade så gott och var så fin att jag började gråta. Sen lyssnade jag på sorglig musik hela vägen hem (till läggan).

Åhhhh min lilla gosboll, blir typ gråtfärdig nu också.
 
Igår trotsade jag faktiskt mitt gamla nyårslöfte och gick och la mig kl 22 istället för att gå ut och vet ni det var så himla värt det. För första gången på jag vet inte ens hur länge, kanske någonsin, vaknade jag halv sex och mådde bra. Kände mig så himla utvilad och pigg och carpe diem att jag tänkte försöka göra om det ikväll igen. Varför har jag aldrig förstått hur nice det är att sova förut?
 
Imorgon kommer Sarah, Alina och Louise hit!! Ärligt talat vet jag inte riktigt vad vi ska göra eftersom det de kommer hit för dvs vår kompis Olivias fest är inställd men jag tror att vi löser det. Vet inte exakt hur fyra pers ska få plats att bo på dessa 21 kvadrat heller. Är också orolig å bloggens vägnar för att dess trognaste läsare (dvs Sarah) kommer vara här istället för att bry sig om hen. 
 
Till höger: Alina, Sarah, Louise. Till vänster: Alina och ÖÖÖÖÖL. Båda bilderna från den fantastiska tiden då de bodde i Stockholm och vi gick till ace typ varje helg.
 
 


Kommentarer
Sarah

Känns som att du försöker beskriva mig och Låjs som ölglas? Nä skämt åsido jag fattar och SÅ BRA TID typ den bästa tiden i mitt liv (jag säger det om ca alla tider i mitt liv men detta MENAR JAG VERKLIGEN)
Och imorgon imorgon imorgon!!!! Så taggad!! Vi hittar nog på något!!! Åh!! Wiho!!! Yeeeaaaaahh!!! Positiva tillrop! (Alltså jag är verkligen glad, är helt oironisk)

2013-08-15 @ 23:20:00
Sarah

Och jag kommer bry mig jättemycket om bloggen och vara där samtidigt!!!! Så mycket utropstecken herregud!!!

2013-08-15 @ 23:21:07
Sarah

Och Weasley <3 kan inte riktig relatera till detta djurälskande men ni är himla fina <3

Svar: asså älskar dig så mycket KOM HIT NUUUUU <3<3<3
Klara Thorstensson

2013-08-15 @ 23:22:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kicken.blo.gg

En dag vaknade jag och tänkte fan vad kul med en riktig tvättäkta blogg. Tyvärr var det inte 2006 utan 2013 men det är en rätt fin symbol för min person. Sällan först på bollen liksom. ____________________________ Det här är min Catcher in the Rye, min Perks of Being a Wallflower, min Sisterhood of the Traveling Pants, min the Virgin Suicides, min On the Road. Det här är min coming of age-historia. Fast kanske lite mindre storartad och lite mer om de små triumferna.

RSS 2.0