efter första natten

Jag överlevde!! När jag kom hem från Näääk och Nimo på grönan igår till tom lägga struntade jag i att laga matlåda och åt chips och dipp istället för come on jag måste ju ha inflyttningsfest och fira lite. Billighetschips vitlöksdipp och läsa Harry Potter i sängen, the club can't even handle me right now. Alltså om detta är att vara vuxen så kan jag fan överleva det. Vågade sova med lampan släckt. Lyckades vakna i tid och var till och med sjukt tidig till jobbet så tog en promme runt sjön helt fitness. Det är nästan så man tror att jag ska börja äta kvarg till frukost och instragramma mig själv i träningsoutfit och tagga #aldrigvila. No offence till fitnesspeeps, det är bara så pass inte jag att ni borde ringa psykakuten om jag visar symtom på det. Nu lyckades jag precis laga min lilla tippexrullare eller vad fan de nu heter som jag tappade i golvet igår så hela rullen åkte ut och alla bitar föll isär. JAG ÄR FAN OÖVERVINNERLIG IDAG. Peace out
 
ägd


Kommentarer
Sarah

Fan va gött att höra att det går så bra för dig i nya lägenheten!!! Och fett bra gjort med tippexhållaren!! Du är FANTASTISK

2013-08-11 @ 14:52:38
Nora

wooh fantastiskt!!! när ska du göra en welcome to my crib för jag vill verkligen se

Svar: superbra idé!!! ska göra det i dagarna!! ååh nora tack för support <3
Klara Thorstensson

2013-08-15 @ 18:15:39
URL: http://warsaw.blo.gg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kicken.blo.gg

En dag vaknade jag och tänkte fan vad kul med en riktig tvättäkta blogg. Tyvärr var det inte 2006 utan 2013 men det är en rätt fin symbol för min person. Sällan först på bollen liksom. ____________________________ Det här är min Catcher in the Rye, min Perks of Being a Wallflower, min Sisterhood of the Traveling Pants, min the Virgin Suicides, min On the Road. Det här är min coming of age-historia. Fast kanske lite mindre storartad och lite mer om de små triumferna.

RSS 2.0