en alldeles för spännande vecka

Nu tänkte jag redogöra för er vad jag har gjort i veckan istället för att plugga som jag borde ha gjort (förutom att t.ex. skriva det här inlägget):
 
Klädde ut mig till Edie Sedgwick 
 
Hade mina grundskolekompisar över på middag!! Älskar dessa. Vi har hängt ihop sen way back. Eller, jag och Elsa (i mitten) har varit bästisar sedan tidernas begynnelse och Rebecca och Ellinor (till vänster och höger) tyckte vi var töntiga (det var vi) och kastade stenar på oss i lågstadiet. I typ 5an fick vi en gemensam yttre fiende i form av tjejerna i en parallellklass som vi hade idrott tillsammans med och sedan dess har vi varit allierade. Saknar att hänga ihop varje dag.
 
Förade ensam som en riktig livsnjutare.
 
För att gå till Baba!! Älskar Baba. Här är Martin genom min framkamera.
 
Bevittnade ett äkta Babahångel mellan Alina och Magnus. You kids keep me young <3
 
Jag och Maltelicious var på middag hos hans farmor och farfar. De lever det goda livet kan man lugnt säga. Jag var jättenervös pga mindrevärdeskomplex och spillde såklart ut rödvin på duken och Malte ba "den där kostade säkert typ tiotusen spänn" så jag hyperventilerade ett tag. Kommer få höra om det där för all framtid. JAG SPILLDE FUCKING RÖDVIN PÅ DUKEN. Låt mig aldrig dricka det igen.


Kommentarer
Sarah

Haha älskar alla historier om dig + Maltes släkt!!! Synd på duken dock, men men! Det är smällar man får ta. Min pappa gjorde sönder mormor & morfars taklampa (gammal fin släktklenod enligt mormor, ful orange loppisfynd enligt pappa....) för ca 25 år sedan och det får han fortfarande höra :)) så du är inte ensam i detta.

Svar: Haha jag och din pappa, vi kan bonda över detta nästa gång vi ses <3
Klara Thorstensson

2013-10-14 @ 12:41:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kicken.blo.gg

En dag vaknade jag och tänkte fan vad kul med en riktig tvättäkta blogg. Tyvärr var det inte 2006 utan 2013 men det är en rätt fin symbol för min person. Sällan först på bollen liksom. ____________________________ Det här är min Catcher in the Rye, min Perks of Being a Wallflower, min Sisterhood of the Traveling Pants, min the Virgin Suicides, min On the Road. Det här är min coming of age-historia. Fast kanske lite mindre storartad och lite mer om de små triumferna.

RSS 2.0