yeah science bitch

Jag önskar att det fanns någon häftig anledning till att jag inte bloggar mer. Typ att jag blivit biten av en radioaktiv spindel och är upptagen med att vara superhjälte på nätterna eller att jag blivit värvad som spion med rätt att döda och glider runt och dricker cocktails och raggar och har hyperteknologisk utrustning ("utrustning" om ni fattar vad jag menar hehe) eller vad det nu är bloggare gör när de håller på med hemliga projekt.
 
Tyvärr stämmer det väldigt dåligt överens med verkligheten. Sanningen är att jag sköt upp exakt allt i mitt liv tills min sista inlämning i kursen var klar och nu är jag fortfarande fast i den urladdningen och helt oförmögen att ta tag i mitt liv igen. Liksom, okej, det var en superintressad och extremt lärorik och viktig kurs och jag kan rekommendera exakt alla att läsa genusvetenskap för att skaffa mer kött på benen osv osv men jag överskattade nog min förmåga. Att jobba heltid och plugga halvtid samtidigt, även om det bara var ett par månader, det var fan jobbigt. Kände hur jag höll på att promenera rakt in i väggen. Nu äter jag mest chips och kollar på Breaking Bad och blir mer och mer förälskad i Jesse Pinkman för varje dag som går. Längtar efter att ha ett alldeles eget meth lab så att jag kan sluta på mitt jobb och bli enormt rik och svika min alldeles egna familj.


Kommentarer
Sarah

Bra framtidsplan <3 och grattis till att ha gjort klart kursen!!

2013-11-25 @ 18:47:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kicken.blo.gg

En dag vaknade jag och tänkte fan vad kul med en riktig tvättäkta blogg. Tyvärr var det inte 2006 utan 2013 men det är en rätt fin symbol för min person. Sällan först på bollen liksom. ____________________________ Det här är min Catcher in the Rye, min Perks of Being a Wallflower, min Sisterhood of the Traveling Pants, min the Virgin Suicides, min On the Road. Det här är min coming of age-historia. Fast kanske lite mindre storartad och lite mer om de små triumferna.

RSS 2.0