1 helg 2 konserter

Jag har haft en kul helg. Gillar när det händer. Tillåt mig att visa. 
 
Obs. Okej. Tror inte att jag kan göra detta utan att fangirla lite lite litegrann. Hoppas ingen blir för obekväm.
 
I fredags var jag på releasefest. Det var side effects som släppt sitt debutalbum!! Heja dem. Det är Julias pojkvän Alfreds kompisar så jag hetsade henne att gå så att det var rimligt att jag kunde gå.
 
 
Första gången jag såg det här bandet var i en källarlokal på Odenplan, det måste varit första året på gymnasiet. Redan då var de helt strålande. En gång spelade de på Rockville och det var extremt lite folk men jag minns att mina ledare efter ba "det måste vara deras farsor som skriver låtarna för så bra kan de inte vara". Sedan dess har de hyllats av t.ex. Ebbot Lundberg och blivit signade av stort skivbolag och de är verkligen extremt bra om man gillar 60-talsosande rock och det gör man ju.
 
Alltså, älskar den här bilden så mycket bara. Älskar speciellt att han har typ exakt samma hår som mig.
 
Alfred kör lite practical joke efter att vi blev utkörda från lokalen 
 
Här är Billy och Jocke med sin Åhlensreklam!! Den sitter på samma som Stiftelsen så det är ju definitivt något speciellt. 
 
Sedan kom lördagen och då gick jag och såg Daughter på Debaser och det var exakt så jävla hjärtslitande vackert som det alltid är. Hundra gånger bättre än på Hultsfred. ELENA ÄR SÅ FIN VILL KRAMA HENNE TILL DÖDS.
 


Kommentarer
Sarah

Grattis till en bra helg!!! Nämen kul med bra konserter :)

2013-12-01 @ 19:36:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kicken.blo.gg

En dag vaknade jag och tänkte fan vad kul med en riktig tvättäkta blogg. Tyvärr var det inte 2006 utan 2013 men det är en rätt fin symbol för min person. Sällan först på bollen liksom. ____________________________ Det här är min Catcher in the Rye, min Perks of Being a Wallflower, min Sisterhood of the Traveling Pants, min the Virgin Suicides, min On the Road. Det här är min coming of age-historia. Fast kanske lite mindre storartad och lite mer om de små triumferna.

RSS 2.0