tre plagg

Den senaste veckan har jag välkomnat tre nya tillskott till min garderob. 
 
 
Den här helknäppa skjortan köpte jag på Emmaus. Först skrattade jag åt den men sen tänkte jag att en transparent skjorta med papegojtryck och strass på kragen kanske är exakt vad min garderob saknar. 
 
 
På Emmaus kärade jag också ner mig i den här jackan.
 
 
Helt 60-talsosande med sammet längs halslinningen och stora knappar med guldkant, perfekt längd för korta kjolar. Längtar tills våren så vi kan umgås.
 
 
 
På Bloppis köpte jag en hängselklänning i manchester. SKRIKER alltså har velat ha en sånhär så himla länge. Nu är det vi mot världen!!!
 
(Jag KAN modeblogga, jag är inte rädd!!!)


Kommentarer
Anonym

dela gärna denna tumblr om du skrattade

2013-12-02 @ 11:09:37
URL: http://welistentokent.tumblr.com/
Nora

modeblogga mer!!!!

Svar: <3<3<3 australienblogga mer!!
Klara Thorstensson

2013-12-02 @ 11:33:25
URL: http://warsaw.blo.gg
Sarah

Så fina kläder!!!!

2013-12-04 @ 13:45:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kicken.blo.gg

En dag vaknade jag och tänkte fan vad kul med en riktig tvättäkta blogg. Tyvärr var det inte 2006 utan 2013 men det är en rätt fin symbol för min person. Sällan först på bollen liksom. ____________________________ Det här är min Catcher in the Rye, min Perks of Being a Wallflower, min Sisterhood of the Traveling Pants, min the Virgin Suicides, min On the Road. Det här är min coming of age-historia. Fast kanske lite mindre storartad och lite mer om de små triumferna.

RSS 2.0